^Ei Mamasan kommentoinut mitään takuun menettämisestä jos ottaa pohjaanlyöntikumit pois.
No niin, nyt on alusta asennettu. Noin 8h siinä meni, ja kuten aina niin alkuun menee aikaa ihmetellessä. Toinen puoli meni aina paljon livakammin, kun eka harjoitteli toisella puolella.
Olipa keulassa iskarien yläpäät sitten aivan sököt, ei ihme että kolojen yli ajaessa keulasta kuului lotinaa. Kartturin puolella yläpää oli niin sökö, että vaikka jousi oli paikallaan niin yläpää heilui ihan itsestään

Madallusjouset jotka tuossa oli, osoittautuivat Eibachin tekeleiksi. Oliko niissä sitä vaivaa että perä jää ylös?
No sitten uudesta alustasta. En ole aivan vakuuttunut, ainakaan vielä, sen kyvystä madaltaa autoa reilusti. Keulassa tolpassa on enää noin 2cm varaa laskea, ja se on nyt samalla tasalla kuin oli Eibachien kanssa. Ja perä on sitten kans samalla tasalla kuin vanhalla alustalla. Siellä on varaa laskea ehkä noin 3cm, säätöpalikoissa on sen verran varaa. Tolppa on alimmassa asennossa takana, joten sitä ei voi enää ruuvata alemmas.
Jos säätää esivaimennuksen asentoon jäykkä, madaltaako se autoa? Niin keulassa kuin takanakin esivaimennus on aika minimaalinen.