...tai keulaa sentti ylös ja perästä otat toisen säätö mutterin veke ku jos tapissa pidät säädön nii lukko mutteri on turha jos vain jousi ei hölskä vielä...
Keulaa en todellakaan nosta, ainakaan vielä. Ja takana hölskyy jouset jo nykyisellä setupilla. Vastakos ne hölskyy jos säätöpalikat ottaa pois.
Mamasan vastasi, pyysi ajelemaan jonkin aikaa että jouset asettuu. Ja jos ei laske ajan kanssa, sit pitää toimittaa iskarien valmiste tjt nro, jotta valmistajan kanssa lähtevät tutkimaan. Ei ole kuulemma S60:n omistajat valitelleet aikaisemmin että jäis alusta tuolla korkeaksi. Tuli vain mieleen, että kukaan ei halua/uskalla madaltaa näin paljoa...
Noh, akku imeskeli yli 24h ajan virtaa, joten se oli nyt täynnä ja päästiin ajelemaan tuolla ensimmäisiä kilometrejä. Jäykkähän se on ku prkl, pintakova. En ole vielä katsonut että missä asennossa jäykkyydensäädöt missäkin nurkassa ovat. Mutta onpa mukava ajella kun keulasta ei kuulu enää lotinaa. Ja ihmetys oli suuri, ei vetele mihinkään joten tuurilla meni pyöränkulmat lähestulkoon kohdalleen.
Muutama kuva, klikkaamalla taas suuremmaksi.


Sit pari kuvaa pyöräkotelosta keulasta. Kyllä sinne ehkä 3-5mm spacer menee.


Ja takavinkkelistä yksi. Taakse menee ehkä samanlainen spacer, mutta siellä on prkl todella paksu pokkaus + sisälokarin yhdistelmä. Rälläkällä saisi varmaan ainakin sentin leikata pokkausta pois, jos vain saisi ruostesuojattua sen jälkeen.
