Muista kuitenkin Revote, että esimerkiksi KW:n säädettävässä Variante 1 sarjassa (ehkä muissakin) säädetään madaltaessa juurikin tuota jousta vähemmän kasaan jolloin auto madaltuu... Tarpeeksi alas kun säätää, niin alkaa tulla jousesta ylimääräisiä kolinoita. Eli alempaa lautasta alemmaksi.. Huono puoli tässä on se, että autosta tulee silloin aika pehmeä.. Tuossa sun sarjassa, on sinällään fiksumpi säätö.. Eli kun säädät korkeutta iskarin pituutta muuttamalla niin jousihan pysyy juuri niin pehmeänä kun haluat.. Jos käännät sitä hieman kasaan, mahtaako se nostaa autoa? Ainakin se jäykistää jousta ja estää tuon mahdollisen kiinniottamisen joustomatkan pienentyessä.

Mukavuus tosin kärsii, mutta makuasioitahan nämä ovat...
Varmaan mietityttää, että mitenköhän tota iskunvaimennusta vastaavasti pitäisi sitten säätää...

En tiedä, mutta sitä varmaan kannattaa säätää jos jousta joutuu säätämään kasaan.. Iskariahan pitäisi täten lyhentää, että vaimennus säilyisi?