Koneremppa in my ass sanon minä.. Tarinahan kertoi että tuohon koneeseen on remonttia tehty joku aika takaperin. Bullshittiä kaikki, ainenki ku pahvia vilkuili ja kantta tutki..
Pahvia tuohon oo varmaa ikinä vaihettu ja 5 kuudesta palotilasta oli kammioon asti halki. Myöskin venttiilien ohjureissa varmaa milli välystä..
Noh noudin "uuden" kannen koneistamosta ja se on nyt paikoillaan med Elringin 3 kerroksinen metalli pahvi

Kannesta siis hiottiin venttiilit, Vaihdettiin imuvenojen ohjurit (puolet lyhyemmät kuin alkperäset), Seetit koneistettiin uusiksi, Venttiili välykset tarkastivat, Tasopinta suoraks, imu sekä pakokanavista turhat skrubut pois,Venttiilien kumit meni myös vaihtoon

Kansi tosiaan löysi jo paikkansa ehan keulilta ja koko komeus on nipussa taas

Ajotuksia pitää vaan huomenna kattoa uudestaan. Nyt vaan siten että lähti käymään ja sai ajettua ulos tallista
