Jos check engine syttyi niin lukee koodit ja pääsee suoraan eteenpäin.
Samanlaisia kaikki autot nykyisin, elekroniikkaa kun on niin vikantumispaikkojakin löytyy enemmin. Tosin lukemaankin noita pääsee paremmin kun palikkalaitteita löytyy suomestakin 10€> ja lukulaitteita 40€>.
Meillä tuo S60 -01 t5 nyt 3v olleena ollut helppo ja varmatoiminen, viatkin koodien takana mm laatikon nopeussignaali, 2x puola ja imm löytyny kotona lukemalla ihan halvalla peruslaitteella.
Alustaan mennyt noin 50tkm aikana kuluvaa osaa kuten etuiskarit, kääntölaakerit, ylätuet, alapallo, koiranluu, jarrupaloja ja käsijarrukengät jotka olisi todennäköisesti uusimaan muunmerkkisiinkin vaikkei volvoa olisi valinnut. Muuten vain perushuollettu.
Ps. Emännällä oli ostohetkellä kaksi autoa mitkä kiinnosti tämä t5 ja saab aero 9-5.
Saabistina perehdyttyäni autojen historioihin kehoitin hylkäämään tuon aeron t7 " ominaisuuksien" mm jakopää kuluu, männänrenkaat menee väljiksi, öljysihti tukkoon jos ajettu pitemmmillä vaihtoväleillä jne koska siihen ei ollut mitään noita korjaiksia vielä tehty.
T5 2.3 taas saamani infon mukaan on kestävimpiä volvon koneita joissa vvt lähinnä se pakollinen isompi kuluerä ajan saatossa.