ENNENKUIN KUKAAN ALKAA VAAHTOAMAAN KORIN RAISKAUKSESTA NIIN TÄMÄ OLI NETTIAUTOSSA 300E PYYNNILLÄ USEITA VIIKKOJA EIKÄ KELVANNUT
Silmiin osui konevikainen puolimilkkua ajettu 745 kohtuu hinnalla.
Ostopäätöstä puolsivat:
- Uusi akku
- Hydraulinen käsijarru tupla satuloilla ja kiinnikkeillä jotka saan siirrettyä sedaniin
- Suht siisti siistit etupenkit jotka siirretään sedaniin
- Siisti kori
- Luisin (kopio?) pikkuratti
- Piste osia omaan käyttöön
Tarkoituksena tehdä perävaunu jonne saan kyytiin renkaat ja työkalut kun käyn ajamassa varttia. Mitään näyttely peliä tästä ei tehdä, riittää kun romut kulkee mukana kätevästi. Käytetään auton omaa akselia ja jousitusta.
Ajodynamiikka on tässä kaiken keskiössä ja siksi kori sahattiin poikki ovien välistä jolloin painopiste jää himpun verran akselin etupuolelle ja saadaan painotusta aisalle.
Rakenteen jäykistämiseksi etureunaan tehdään putkipalkista kehys jossa diagonaalituet sekä kardaanitunnelia jäykistetään perää kohden jolloin aisa saadaan tukevasti pultattua rakenteeseen.
Kehikko tuli tehtyä niistä materiaaleista mitä sattui olemaan, hiukan järeää on 50x30x3 palkki tähän hommaan mutta onpahan sisällä kiinteät pisteet joista kestää sitoa kuormaa tai hitsata työkaluille hyllyjä.
Etupään "seinä" pelti tulee todennäköisesti 3mm alumiinista.
Taustana että veturina on 744 B5234T jossa Precisionin 6062 gen2. Autoon+perävaunuun yhtenevä väritys ja rengastus.
Perävaunu tullaan rekisteröimään Suomeen.
Ps: keulan osat moottoreineen päivineen jää jouten, B200F täydellisenä manuaali vaihteiston kanssa.


