Tänään oli vähän aikaa kuikuilla Volvon sieluun.
207km edellisestä dpf poltosta joten ei ainakaan auton mielestä ole koko aikaa päällä.
Paine-ero dpf yli 0,42kPa tyhjäkäynnillä ja reilu 3kPa 3000rpm. Siis paikallaan huudatettuna. Mikähän lie sopivat arvot...
EGR venttiilin asento on kyllä ihan käsittämätöntä vuoristorataa, mistäs senkään järjellistä toimintaa voisi tietää.
Mikähän muuten mahtaa olla pakokaasujen normi lämpötila? Nyt oli 114 astetta tyhjäkäynilla lämpimällä koneella. Täytyy tätä kattella oikeen ajossa miten käyttäytyy...
Jäi mainitsematta että oireisiin kuuluu satunnaisia nykäisyjä, kuin löisi kerran tyhjää koko kone... eikä start stop aktivoidu enää lainkaan.
Noh, nää on tällasii seurattavia ongelmia kun ei mitään vikakoodia pukkaa.