Tämän ketjun ohjeilla vaihto oli tosiaan "pala kakkua".
Eli kuvathan kertovat monesti ennemmäin kuin tuhat sanaa.

Satula irti kuten mistä tahansa autosta takajaurrupalojen vaihdon yhteydessä.

Moottori irti, kahdella torxilla kiinni. Tuossa keskellä näkyvä boori, mistä kiertämällä esim. isolla torxilla tai sopivalla talttapäällä saadaan jarrut "huotoasentoon" ( jengat olivat muistaakseni vääränkätiset )

Sopivalla puristimella joutuu painamaan männän sisään ja kannattaa seurata painaessa, ettei jarrunestesäiliö tulvi yli.

Moottorikin vielä, tälle ei toimenpiteitä ainakaan vielä


Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä uusien palojen kanssa. Uudet palat paikallaan kun vetäisee kässärin päälle, niin moottorit kirivät itsensä oikeaan paikkaan, ei vaatinut muita toimenpiteitä ainakaan oma auto.