Jakopää kannattaa pyöritellä merkkeihinsä, ennen hihnan löysäämistä. Hihnan saan löysälle kun avaat kiristimen.
Stefa lähtee helposti kun siitä peltirungosta kiertä ruuvin läpi ja vetää pihdeillä ulos, ruuveja voi laittaa kaksikin. Ruuvi saa olla aika soukka, ettet vahingoita stefan pesää tai kampiakselin kaulaa.
Ja "peltirungolla" tarkoitetaan nyt sen akselitiivisteen - tuttavallisemmin "stefa" - runkoa, joka näkyy V0lv0245 -nimimerkin laittamassa kuvassa mustana.
Eli tuo musta rengas kampiakselin ympärillä ennen tuota alumiinista päätylaippaa (akselin ja laipan välissä).
Se vedetään ulos, uusi asennetaan rasvattuna paikoilleen varovasti, ettei stefan sisähuuli käänny ympäri/vaurioidu ja ettei ulkokehään tule naarmuja. Stefan "kuppipuoli" (tällä puolen jousi) laitetaan sisäänpäin, eli samoinpäin kuin vanhakin stefa.
Jos autojen ropaaminen ja moottorin vaativampien huoltokohteiden tekeminen (jakopään purku/asennus) momenttiarvoineen ei ole tuttu asia millääntavalla, niin jättäisin työn jollekkin kokeneemmalle. Tekemällä toki oppii, mutta jakopään kanssa täytyy aina pitää mielessä vahingon seuraukset. Tässä tapauksessa (jako pieleen tai vuotamaan jäänyt stefa ja täten pehmennyt/katkeava hihna) tarkoittaisi kansiremonttia ventiileiden vaihtoineen eikä se ole ikinä halpaa.