Märällä asflaltilla oma ysi lähtee ilman kuormaa kakkosella mutkassa kirjottamaan. Samoin tyhmänripeä liikkeellelähtö ykkönen jauhaa ihan kunnolla, kakkosella vielä vähäsen.
On vaan kytkimelle ja perälle semmosta rääkkiä tuo lakun piirtäminen, ettei ole tullut kokeiltua. Luulisin sen pyörivän kakkosella rinkiä, jahka saa kiusattua kierroksille ja molemmat renkaat pyörimään (ei ole lukkoa).
Ohitukset voi tehdä vitosella, jos ei ole hirveän jyrkkä ylämäki tai kiire. Nelosella sitten ns. "varmistetaan" ohitus ja jos oikeasti haluaa nopeammin ohi, kolmosta tupaan ja sillä sinne 140km/h tuntumaan, sitten nelosta jolla pääseekin sinne 180km/h tuntumaan.
Tommonen "normaali" ~1,5km:n ohituskaista, niin kyllä siinä yli 150km/h ottaa mökkikamat ja perhe kyyissä jos jostain 80km/h lähtee kiihdyttelemään. Voisi mennä enemmänkin, mutta ei ole tarvetta polttaa bensaa ja korttia.

Katti on mulla 90% varmuudella melko tukkoinen. Tossa syyskuussa tuli hiukan "koeponnistettua" ja 60km:n täyskaasuajon jälkeen putki oli kattiin asti ihan punainen. Katin jälkeen hyvin himmeä hehku joka äkkiä hiipui pois.
Ajotyyli oli kaasu on/off ja jokainen vaihde rajoittajalle minkä sai vejettyä.