Kelit viilenee ja Ladakin olisi huollettu talven varalle. Huollossa vaihtui tulpat, ilmansuodin, moottoriöljyt suodattimineen, laatikon ja perän öljyt, pakkasnesteet ja pyyhkijät. Öljyt oli yllättävän hyvät ja kirkkaat, mutta haisi ihan hirveälle..

Tulpat oli melko valmiit ja ilmansuodin hais aivan bensalle. Oli tarpeen huoltaa.



Syyläristä valuttelin kaikki nesteet ulos ja mokoma tyhjennusroppu tuli syliin. "Ei ne koskaan murru"

Onneks materiaalia syylärissä oli sen verran, että sai M12 jengat väännettyä ja pultin käännettyä paikalleen. Reilusti loctiten tiivistysmassaa ympärille jottei rupea vuotamaan.

Komea korjaus, mutta kuten näkee niin joutuu tihrustamaan korjauspaikan.


Ladaan uusin pyyhkijät samalla ja kiusaa aiheutti kadonneet boorit. 2mm reikä runkoon ja sokka tilalle. Putkisokat on vielä kaupassa ja niitä on haettava.


Puhallinmoottorin käytin myös irti koska sieltä tuli joka kerta jotain hiirien jätöksiä pihalle kun puhallinta käytti. Tässä kohtaa on siis jo moottorin ollessa paikallaan käytetty paineilmaa yms.


Kävin siinä kokeilemassa etenkin laatikon toiminnan uusilla öljyillä ja hienosti vekotin kuljetti. Tankki täyteen, bensansäilöntäaine sisään ja odottelemaan kylmiä ilmoja. Kiva muuten seurata Ladan toimintoja, kun mittaristokin on korjattu.

Vielä pitää toinen rekkarikilven valo hommata ja häikäisysuojat kattoverhoukseen. Sisävalot voisi koittaa myös elvyttää eloon.



Sitten toiseen harrasteeseen:
Packardiin tilasin 5kg hiilidioksidi pullon, ihan vaan kaiken varalle. Jauhetta en halunnut laittaa tähän autoon, sillä kaikki tietää mitä se tekee.. Pullolle hain Motonetistä telineen (6kg pullon tosin), jonka muokkasin käymään tuolle pullolle. Tuli mielestäni aivan hyvä, sielläpä kulkee mukana. Kumpa ei tarttis koskaan käyttää.




Muutama ilta takaperin tuli ihan vaan käytyä ajelemassa. On se vaan mukavaa.

Joskus ihan vaan kiva keskittyä fiilistelyyn ja kruisailuun, eikä vain aina ropaamiseen.

