Moro, paljon tietoa olen jo kaivellutkin asiasta, mutta muutama juttu jäänyt epäselväksi tai auki kokonaan.
Auto siis -98 2,3 manuell motronic zydeemeillä ilman imunokan säätövehkeitä.
Jo tehtyjä juttuja...
-mitsun 19T turbo
-3" downpipe made by ihan ite
-90° mutka just ennen turboa imupuolella suurennettu 3" kokoon
mulle siis tarjoiltiin nokkia vaparista -02 tai -03 jossa siis säädettävä imunokka. Omasta mielestä ei käy tähän koneeseen, palautanko?
nää glt nokat olisi ilmeisesti parhaat budjettinokat, oliko tämä siis 2,5 matalapaine turbo 850, mistä autoista/vm. niitä löytää? tarkemmat speksit kelpaa myöskin esim. mitkä numerot nokan päästä pitäisi löytyä tms.
entäs ne 20v vaparin nokat? minkälaiset ne olisi tässä koneessa verrattuna glt nokkiin?
saa tarjota kohtuuhintaisia, jos sellaiset satut omistamaan.

vai olisiko järkevintä lähteä hiottamaan nokkia johonkin arvoihin?
Miten ison merkityksen tähän konstruktioon tekee isompi kaasuläppäkotelo?
olis 3,0 960 pihassa menossa purkuun, josta ilmeisesti sellaisin voisin siirtää mikäli siitä on vastaavaa hyötyä.
Kiitos jo etukäteen!
