Jep, samaan törmäsin eräällä pajalla kanssa. Kuulemma moottorissa pitää olla ylipaine, jotta voitelu toimii. Kysyessäni, että miksi siellä sitten on huohotusjärjestelmä ylipaineen varalle, jos siellä kerran painetta pitääkin olla, muuttui vastaus todella sekavaksi mongerruksesi ylipaine ja alipainepuolesta.. Forte käsittely on tehty eikä silläkään ollut merkitystä. Täälläpäin ei ole muita volvon pajoja kuin merkkiliike Autosalpa, josta olen saanut joka kerta niin huonoja ohjeita sekä mielipiteitä. Alkaen esimerkiksi siitä väitteestä, että autossani on tarvikeosat jakopäässä, koska siellä on Gatesin sarja, ei kuulemma ole alkuperäinen.. Mm, no, tavallaan ei, mutta niin.. Mistä tässä kannattaisi sitten lähteä liikkeelle? Onko nyt sitten edessä tuon poikittaisen letkun vaihto vai osan siitä vaihtaminen? Onko jotain testejä mitä kannattaisi tehdä? Ettei tarvitsisi pajalle kantaa montaa sataa euroa siitä hyvästä, että etsivät taas olemattomia asioita. Toki tuon testin voisi tehdä/teettää jossakin, mutta onko sen lisäksi muita asioita?