No nyt meni mittaukset yli hilseen.
Ekamittaussessiossa epäjohdonmukaisuuksia, joten en yritä sitä tässä avata.
Toinen mittaustuokio:
- Auto käynnissä ja täysin lämmin (tyhjäkäynti seilaa ja on korkea)
- Mittaan jännitettä lambdan signaalipiuhan liittimestä (ollessa kiinni). Piuhan liittimen ja auton rungonvälistä mitattuna 0,49V
- Irrotan signaalipiuhan liittimen, mittaan rungon ja lambda-anturin välistä -> volttiarvo seilaa about 0,4-0,7V (hidas bilteman yleismittari, joten vaihteluväli voi olla muutakin)
- Mittaan ruiskuboxilta tulevan piuhan ja rungon välistä 0,49 V???
Sitten erikoinen havainto:
- kun signaalipiuha on kiinni ja kytken volttimittarin liitoksen ja rungon väliin. Odottaa piuhat kiinni about yli 10 sec, niin käynti tasaantuu. Sit ku irrottaa, niin käynti taas sekoaa.
- Sama tapahtui pitkään mitatessa myös suoraan pelkästään labdalta tulevasta johdosta (liitos irrotettuna)
Vaikuttaisi, että lambda toimisi, mutta jossain muualla on jotain häikkää (maadoituksia, maahan läpilyöntejä, ohjausboxi?

)