Tulisikohan paineita sama +0,25 baria mitä FT:lläkin eli kaikkiaan 0,6 mikä ainakin täsmäisi tuohon tehoon.
Seisin korjattuna! :hello:
Ja tietysti kun sitä ajattelee, niin noinhan sen pitäisi mennäkkin.
9192 957-0: B230 FK 95–
Teho: 125 kW (170 hv)
Vääntömomentti: 250 Nm (3.400 rpm)
Kiihtyvyys: 0-100-9,3 sekunttia.
8360 325-8: B230 FT 87-89
Teho: 136 kW (180 hv)
Vääntömomentti: 253 Nm (2.900-4.800 r/m)
Kiihtyvyys: 0-100-8,3 sekunttia.
8360 250-8: B230 FT/GT 90–
Teho: 140 kW (190 hv)
Vääntömomentti: 280 Nm (5.100 r/m)
Kiihtyvyys: 0-100-8,3 sekunttia.
Nuo teho/vääntö-lukemat on pikkaisen outoja kaikkiaan tai ihan höpöjä. Jos paineita on se 0,6 baaria, niin FK jäisi hitusen väännöistä FT:lle mutta samat tehot? Ei täsmää, vai olisiko syy siinä, ettei voi luvata samoja kuin FT:ssä tai kukaan ei osta kalliimpa FT:tä, vaan FK:n ja muutaman tonnin lisäkikkulat päälle.
Samaten tuon FT:n luvuissa on outoa, eri tehot mutta sama kiihtyvyys. Vääntömomenttitiedot ovat vielä oudommat!

Lienen samaa Scheiße-juttua, kuin se, että 105hv:n seat leon 1,2TSI:lle luvataan valmistajan toimesta 0-100km/h 10,3s aika ja mitatusti se kulkee tuon nopeusvälin 12,0 sekunnissa.
