Ahtojen nosto sinne 0.8 huiteisiin vakionokallakin tekee vetoja tosi paljon lisää, A-nokalla on joihinkin yksilöihin saatu tyhjäkäyntihumppaamista aikaseks ja toisaalta vakioahtimen kanssa ei mainittavaa lisää saa yläpäähänkään nostetuilla ahdoilla, koska ahdin kuristaa. Vakioahdoilla ylös tulee lisää A-nokalla kyllä, mutta 0.8-0.9bar huiteissa huipputeho lastujuttuja lukuunottamati samanlaisilla koneilla oli T- ja A-nokilla 2hp sisään
. Pitäisin tätä mittatarkkuus huomioonottaen havaintona, että suurta hyötyä et saa nokan vaihdolla, ja tomaatti ainakin sopivalla KD-vajerin säädöllä hyödyntääkin tuota Traktorinokan työkonealavääntöä.
Edelleen, eri autoissa on huono tehdä fiksua verrokkia. Nimittäin kaksi samaa autoa, molemmat vakiokuntosia antoi penkissä 8hv eron

Mutta:
944 '91 T -> A varttimailiaika parani, 0-100 kiihtyvyys parani.
945 '95 t -> A Sama efekti.
245 A -> T, varttimailiaika huononi, 0-100 huononi, 60ft parani hieman.
Turbobrickseillä joku penkitti ja otti nipun varttimailivetoja eri nokilla, kannattaa kaivaa se topic, lopputulokset oli samat kuin yllä.
Edit: Muistakaa kun räpläätte kickdown vaijeria, niin se vaikuttaa sitten linjapaineeseen, sekä sitä kautta aika helposti myös laatikon tulevaan ikään. Volvon alkuperäsistä dokkareista löytyy lisää tietoa.