Eli tässä samalla karalan ammattitaito epäilyn kohteena. Miten vaan.
Tarkoitin kyllä tuota syttylastua, että nakuttaa varmasti jos on vakio.

En vastannu Hegeh siis sulle.
Kysymys: eikös 13c 1.0bar tuota lähelle saman kun 15g 0.9bar? Suurin hyötyhän on käyttää isompia paineita kun vaihtaa 15g? Tietenkin jotain lisää tulee samoilla paineilla kun vähän isompi...
199hp 15g @ 0.9bar ja 0.8bar viinalla 13c n.215hp...?
Meni ehkä vähän ohi aiheesta, mutta heitin ilmoille kysymyksen.

ja jos se ois nakuttanu nii kyllä se ois jo porsinu...
Itte kokeillu vähän rankallakin kädellä edellisen auton kanssa, ja kyllä se kestää nakutusta aika kovin... Ei jälkiä männissä/kannessa. Vaan siellä kun on se nakutusanturi niin yrittää hoitaa hommaa kotiin. Usko tai älä. Jos aihe kiinnostaa enemmän voin ohjata sut LH/ezk info topikkiin.