Turbon letku paikallaan.
Otettiin tossa kaverin kanssa joku EGR menevä sähköliitin, maf liitin ja kaasuläppä liittimineen irti ja liikuteltiin jotain muovista "vipua" joka sijaitsee oikealla puolella egr ja kaasuläpän liitoskohdasta. Ja laitettiin auto käyntiin, sitten yhtäkkiä auto ei enää sammunutkaan itsekseen vaan pysyi käynnissä. Polttoainepumpuissakaan tuskin on vika kun saa dieseliä ja nyt myös pysyy käynnissä.
Laitoin kaikki takaisin ja ei edelleenkään sammunut. Kaasuläppä pysyi koko ajan auki vaikka laittoi liittimen takaisin, onkohan ohjelmoitu pysymään auki?
Mutta alkuperäinen ongelma jatkui eli ei jostain syystä halua ahtaa ja vedot kadoksissa. Tyhjäkäynnillä tuntuu ahtavan paremmin kuin ajossa.
Edelleenkään ei herjannut mitään... Otettiin imusarjan paineanturin liitin irti ja vaikutti sillä tavalla että ahtoi vielä vähän kehnommin.
Mitähän sitä seuraavaksi kokeilis?