Ilta-ajelulla nykiminen ilmaantui jälleen ja yhtä risteystä lähestyessäni kone alkoi humppaamaan ja jarrupoljin oli kova ja poljinta sai
painaa reilusti että 2,4T suostui pysähtymään. Vikavaloja ei syttynyt. Varovasti kääntäen takaisin kotia kohti, vaihdevalitsin asennossa 3 pystyi ajamaan jollain tavoin kotiin takaisin. Risteyksiin piti ennakoida huolella. Vikavaloja ei missään vaiheessa syttynyt, vaikka jarruja ei paljoa ollutkaan ja käynti ja seokset aika sekaisin. Kotipihassa virrat päällä vikakoodien luku iCarsoft i906:lla, vikakoodeja ei löytynyt

onneksi 2,4T:ssa on kattava vakuutus, niin huomisaamuna tilaan hinurin viemään 2,4T:n Porvooseen Auto-Ringiin. Tehostin on suhissut koko sen ajan kun 2,4T on ollut omistuksessa. Jarrutehostin antautunut ja/tai alipainepumppu ? No, huomenna alkaa selviämään. Auto-Ring / Anssi Lampi taas hienoa palvelua, tänään illalla keskusteltiin puhelimessa aiheesta ja sijaisauto varattu korjauksen ajaksi.