Kannattanee kysyä täällä foorumilla nimimerkiltä GHOST. Kyseiseltä henkilöltä itse ostin vastaavat listat kun halusin jalopuusta eroon ja ainakin jotain listoja hänellä oli kahdet.
Hieno autovalinta 
Täytyypä kysellä, nyt ei oo vaan pelimerkkejä ylimääräisiin herkkuihin, mutta jos sitä keväällä

Paljon on pajon ajettu?
Itse ostin samanlaisen viime perjantaina tosin vasta sisäänajettu
470 tkm. tässä myös toka loota menossa.
463tkm tulee kohta.
Auto ollu vajaan vuorokauden ja sellanen 400km ajettu

Auto kävi myös tänään volvopajalla, kyllähän sieltä tuomio tuli;
- Xenonit vaihtokunnossa, huomasin itsekin että ei oo enää valoteho ihan huippu
- Moottorin alapuolinen muovisuoja (mikäsenytoli nimeltään) on jäänyt joskus matkalle
- Etujarrulevyt on kuluneet, seuraavaan katsastukseen/keväällä vaihtoon
- Vaihteiston öljyillä ajettu about 80tkm, joten öljyjen vaihto sinne olis eessä
- Jakopäähän n. 20tkm
- Parkkivalot pimeenä
- Moottorin vikakoodi jäänyt yhden turbon anturin korjaamisen jälkeen palamaan (pitäs vaan nollata, tuolla ei ollu uus testeri hengissä)
- Tupakansytyttimen sulake on pimeenä, en oo kerenny vielä kattoa mistä löytyy. (Ei muuten, mutta ois kiva luuria ladata..)
+ Ei mitään vuotoja missään
+ Ei korjattu mistään, pellit suorat ja alkuperäiset
+ Kaikki alustan osat timmissä kunnossa
+ Todella siistissä kunnossa sisältä ja päältä, ei kuulemma uskois että noin paljon ajettu
+ Täydellinen huoltokirja, 95% merkkiliikkeissä
+ Ruosteeton
+ Joku johtosarjavika näytti olevan jo ennalta korjattu?
+ Startti oli uusittu tovi sitten
+ Webasto laulaa iloisointujaan
+ Automaatti vaihtaa todella nätisti (vaikka mun mielestä 3-4 vaihteella turhan pitkää kestää että vaihtaa isommalle jos lättä pohjassa)
+ samaa rataa vois vielä jatkaa, mutta pointtina se, että kehuja tuli paljon enemmän kuin osasin odottaa!
Mitään isompaa ei siis todellakaan löytynyt, lähinnä vain tollaista pientä normaalia huoltoa. Sekin aika vähäistä noille kilsoille

Oli muuten ensirekisteröinti 27.9.2006, perkale kun mulle sanottiin että lokakuun puolella oli

Eipä tolla kyllä taida mitään merkitystä olla. Renkaita on merkitty rekisteröintitodistukseen ainakin riittävästi

Jopa erikseen 1. ja 2. akselille?
Edit: ei varmaan kauas heitä 2000km ekan viikon aikana tulevista ajoista