Nyt en ihan hoksaa mikä on ongelma. Tokihan se luistaa kun kickdownilla pyydetään pienempää, turbiinilukitus voi olla päällä vain isoimmalla vaihteella eikä lukkoturbiinia monessa autossa edes ole (kuinkahan yleinen lie GLT:ssä?). Nämä vanhat tomaatit ovat melko kuminauhoja nykytekniikkaan verraten. Nopeuden muuttumiseen tarvittaisiin tehokkaampi kone. 
Jos loota kovin pahasti luistaa niin siinä on joku muu ongelma kuin kickdownin kanssa. Lootaöljyssä näkynee aika nopeasti jos loota luistaa kovin pahasti, menee mustaksi ja haisee palaneelta.
Mites se laatikkoöljy, onko siellä sitä sopiva määrä ja minkä väriseltä näyttää paperiin pyyhittynä, haiseeko?
Siis verrattuna isän 945 2,3 matalapaineturboon ero on todella merkittävä. Omassa laatikko on juuri kumilenkkimäinen isommilla kierroksilla ja kickdownia poljettaessa. Autolla ajettu 183tkm ja huoltokirja löytyy, ettei ole raiskattu vehje. Ysisatasessa pohjaan painettua tapahtuu heti, kun taas GLT:n loota miettii ja nostaa kierrokset, muttei kiihtyvyys juuri tuosta nouse. Kuitenki itsellä löytyy myös tuo turbiinilukko, mahtaako olla sama laatikko kuin 945?
Ensimmäinen automaatti omassa omistuksessa. Mutta GLT:ssä on tehojakin 25hp enemmän ja painoa yli 150kg vähemmän. Eikös se pitäisi näkyä jo jossain?
öljyt katsoin kuten manuaali ohjastaa. Oli reilusti MAXin puolella ja punertavan väristä taisi olla.