Imperium strikes back. 
Tää meni multa vähän ohi

toivotaan silti huolettomia kilsoja.
Hieno laite, olen itsekin joskus "salaa" katsonut tuon merkkisiä nettiautossa..
Toivotaan juu

tänää kilsoja tuli rapiat 150, vähän sai esimakua tulevasta. Alusta on todella jämäkkä, ei niiaa mutkissakaan vaikka enempi vauhtia. Kori ja sisusta ei kitise tai nitise. Laatikko toimii yllättävän hyvin ja tehoa piisaa. Nämä siis vertailia xc60:een.
Penkit varmaan jakaa mieleipiteitä, itse tykkään erilaisista kuin perus mustat tai valkeat. Adaptiivista vakkaria kaipaan volvosta, se tästä puuttuu.
Meridian musa vehkeet soi mun tarpeisiin ihan hyvin mutta ei ne mitkään ihmeelliset ole vaikka jossain kehuttu.
Sisätilan tunnelma valaistusta en vielä kunnolla päässy testaa kun on niin valoisaa mutta siis ovien kahvoissa ja "leijuvassa" keskikonsolissa takana on väriä vaihtavat ledit, katossa perus kirkaat ambiente ledit.
Katto ikkuna tuo kivasti valoa, eipä siitä muuta iloa ole
Ja tuo vaihteen valitsin on erikoinen, se nousee piilostaan kun auton starttaa ja siitä pyöritellää sopivaa vaihtoehtoa
Bensa tietysti maistuu ja jos vielä koko ajan kokeilee liikkumis kykyä kaasulla niin menee vielä enemmän

Autoon tehty uutena finikor täys käsittely, sen jälkeen kaksi kertaa käytetty tarkastuksessa ja viimeksi 2019. Katotaa kaverin nosturil viel ennen talvea pohjan tarkka kunto