Eipä lähteneetkään ongelmat vielä, luulin vain voitonriemuissani. Vaihdoin eilen öljyt huuhtelemalla, ja 15 litran jälkeen se takaisin tuleva Mannol oli aivan kirkasta, eli nyt pitäisi olla tip top. Laatikko toimii oikein hyvin, mutta järjestään vaihto kolmoselta neloselle töksäyttää, eli siinä on tietty viive ennen kuin se nelonen kytkeytyy. Nytkähdys tuntuu oikein kunnolla ja muoviosatkin sisällä inahtavat siitä.
Olen kuitenkin oppinut antamaan sen vaihtaa rauhassa niin, että juuri ennen 40 km/h otan jalan pois kaasulta ja annan sen tehdä työt laatikon sisällä. Tällöin nytkähdystä ei tunnu ollenkaan, mutta joka tapauksessa kyllä tähän apu pitäisi saada. Seuraava, mitä voisi kokeilla, on vissiin vaihteiston adaptaation nollaus ja softan päivitys (vinkkejä päivittäjistä Lounais-Suomessa otetaan vastaan), ja B4 servo coverin vaihto?