Noh, nyt tulikin sitten sellanen ongelma että mitähän vittua nyt taas.
Pistin tuloletkuun juuri ennen pumppua takaiskuventtiilin, jolla loppu polttoaineen lasku takaisin suodattimelle/tankkiin
Noh, nyt kun on vaihettu tuo kaasuakselin o-rengas ja hela, niin jostain syystä ei toimi syötönsäätö sitten ei muoviämpäri ollenkaan.
Syöttöä on joutunut ruuvata varmaan 8 ylimääräistä kierrosta lisää, että saa pelaamaan tyhjäkäynnille, silti ei savuta lähes ollenkaan, Tyhjäkäyntiä ei saa kohilleen, koska kun käy pikkasen tyhjää, hipasee kaasuun niin kierrokset nousee aivan tappiin saakka. Sitten vähentämällä syöttöä, ei lähde käyntiin. Syöttöruuvia kun kääntää 1/4 kierroksen lisää, niin kierrokset hyppää samantien sinne 5 tonnin paikkeille, ja taas jos puoli kierrosta siitä laittaa taatepäin, sammuu ja ei kierrä enempää kuin 2 tuhatta. Mikä on voinut kaasuakselin stefan vaihdossa mennyt pieleen noin paljon? Kaasuakselin irroitin pumpusta että sain sen O-renkaan vaihdettua, kaikki pultit, mutterit, tiivisteet helat yms pitäisi olla oikein asennettuna.