B200E -90 - 91 malleissa on tyyppivikana väärästä materiaalista valmistettu imusarjan ja kannen välinen tiiviste, joka pyrkii kutistumaan, jos imusarjan ruuvit ovat vähänkään liian löysään kiristetty. Nuo oireesi viittaavat juuri tähän vaivaan. Asian voi vielä varmistaa suihkuttamalla kyseiseen saumaan esim. Aerostart / StartPilot sprayta tai muuta helposti syttyvää ja nopeasti haihtuvaa, auton käydessä tyhjäkäyntiä. Moottori reagoi heti suihkeeseen kierroksia nostaen, jos tiiviste vuotaa. Ylenpalttisesti näitä ei pidä konehuoneeseen suihkutella varsinkaan jos kone on kuuma, voi tulla kiharat ja tummat hiukset.
Mulla vastaan tulleet tiivisteviat ovat kaikki olleet jommassa kummassa päädyssä, siis 1. tai 4. sylintereiden imukanavan kohdalla.
Tiiviste on melko helppo vaihtaa, ensi järkytyksestä selvittyään. Imusarjasta ei tarvitse purkaa kovinkaan paljoa tavaraa, kun sitä saa raotettua sen verran, että tiivisteen pääsee vaihtamaan. Tunnin keissi.