Katselin muuten tuolta d24t.com foorumilta että seillä oli kokeiltu vaparin imusarjaa d24t:n imusarjan tilalle ja kehui että turbon herääminen parani yms. Tosin siitä ei ollut tuollakaan oikein tietoa onko tic:n imusarjaan verrattuna sitten hyötyä. Mutta täytyy myöntää että sen verran alkoi kiinnostaa että taidan itsekin testata tuota vaparin imusarjaa ihan mielenkiinnosta. Eipä se paljon ota jos ei annakaan. Täytyy nyt sitten katsoa missä välissä ehtii.
Pp-dieselille laitoin sähköpostia tuosta syöttöpumpusta, että onko noilla nestepäillä eroja onko kiinalainen vai aito bosch ja meinasi että aidolla boschilla saisi huomattavasti enempi tuottoa. En sitten tiedä mikä tuon eron voi tehdä jos molemmat on 12 millisiä. Voisiko nuo tarkemmat toleranssit sitten vaikuttaa niin paljon, mene ja tiedä. Jos saisi jostain sopivasti aidon boschin niin voisi sitäkin kokeilla tuohon pumppuun, kun se on muuten jo valmiiksi viritetty.
Jenkeistä saisi muuten 14mm nestepäätäkin

Tosin en tiedä rajoittaako tuo sitten huippukierroksia suuremman painonsa takia. Näissä kutosissahan kuitenkin tuo mäntä joutuu vispaamaan melkolailla tiuhaan yläkierroksilla. 4mm nokkalevyäkin oli mutta se ainakin on varmasti liika raju näille, kun epäilyttää pumpun kesto jo 2.8mm nokkalevylläkin.