vaikka tuossa taisi käydä ajatusvirhe ja tarkoitettiin vaparin imusarjaa joka optimaalinen turbotukselle kunhan saa sen kumitulpan pysymään kiinni
Kumitulppa pysyy 1,5bar jos vaan vetää tuplaklemmareilla kiinni ja kireelle.
Kysymys 1: Mistä kannattaa ottaa öljynkierto turbolle?
Kysymys 2: Kestääkö vaparin vakioimusarja kilon ahtopaineita?
Kysymys 3: Tarvitseeko tai kannattaako vaparin alkuperäistä pakosarjaa vaihtaa/muokata jos turbottaa?
Kysymys 4: Minkähän kokoinen välijäähytin olis sopiva?
1: Helpoin on TDn suodatinjalka jossa lähtö ahtimen öljykierrolle.
2: Miksei kestäisi? Kumitulppa vaan 2klemmarilla kiinni ja kovaa ajoa
3: Vaparin pakosarjalla turbotus on pirun vaikeeta, sillä ajalla/vaivalla/rahalla ostaa TDn pakosarjan, hinta liikkunee muutamassa kympissä.
4: 450x300x76 on meikäläisellä t03sen kaverina ollunna, mahtuu 240ssä jäähdyttimen ollessa vakiopaikalla jäähdyttimen eteen vielä niin että lamput on paikallaan.

Jos löydän jostain tutulta Garretin t3:sen, niin sellainen tulee, jos sellaista ei löydy niin ainakin aluksi kokeilen Pajeron turbolla... Kunhan saisi tuon autonkin haettua ensin...
krhmn....