Jepjep..emmä kato osaa ja näkyy näköjää muutenki vähän huonost mut lukemat kuiteki 255/370 2,2 ahdoilla..ylitti omat odotukset ihan mukavasti 
Onneksi olkoon, hieno tulos -H
Täällähän porukka alkaa painaa ohi oikeelta ja vasemmalta

oma jenkamittari ei toimi eli jouduttii kattoo päästömittaril ainaki suuntaa antavat kiekat et kierrokset ei välttämättä pidä ihan paikkaasa..penkittäjä sano että jos kierrokset heittää vaikka about 300 ni tehoissa vaikuttaa about 10hp joten ei ihan luotettava toi penkkilappu mut riittävän tarkka mulle..mut eikös ton koneen pitäs kiertää se about 5000?
Ainakin niissä penkeissä joissa itse olen käynyt, penkki mittaa tehon ja siitä lasketaan vääntö kierrosluvun perusteella. Eli tehot näkyy aina oikein vaikka kierrosluku heittäisikin, vääntöä vain näyttää liikaa jos penkille syötetään pienempi kierrosluku kuin todellisuudessa on.
En muista enää tarkkoja kierrolukuja, mutta muistaakseni omassa veto alkoi loppua noin 5500rpm paikkeilla, välitysten ja penkin mittaaman pyörintänopeuden perusteella.
Ite vaihoin ton oman kiinanestepään eikä pumpulle oo muuta tehty että ite epäilen noitten pumppupajojen rassauksii..mitä ne oikeesti tekee niille muuta ku vaihtaa sen nestepään?...
Täytyy sanoa että nyt alan minäkin epäillä. Monihan sitä on sanonut että pelkkä nestepään vaihto ei paljoa auta, vaan pumppu tarvitsee muutakin säätöä, mutta näköjään sillä aika pitkälle pääsee..
Mulla oli joskus joku kiertopalkintopumppu, johon oli kuulemma vaihdettu 12mm nestepää. Tällä pumpulla max teho jäi 200hv tuntumaan, vaikka sääti miten. Pelkällä pumpun vaihdolla PP-dieselin tekemään teho kasvoi yli 50hv. Mutta tuo tietysti saattoi olla että pumppu ei ollut enää ihan elämänsä kunnossa. Ajoitukset oli täysin samat molemmilla pumpuilla.
Mutta silti tuolla pumpulla sai vetoja paremmin kuin tuolla oman auton alkup pumpulla, eli jotain eroa siinä joka tapauksessa oli. Liekö sitten kuvernöörijousia rassailtu tms, mutta silti 10mm nestepäällä, huhuista huolimatta?