Virittämisestä sitten:
Tänään saatiin HX35w deekun kaveriksi. Mutta helkutin huonosti herää! Eikös yleensä porukalla jossain 3000rpm paras veto näissä?
Muut virit:
12mm pumppu, huollatettu äskön pajalla
600x300x76 kiinacooleri
3" putki alusta loppuun yhdellä vaimentajalla
Ja ainakin tilasin #12 pakopesällä, eikai ne nyt oo KKD:llä isompaa mulle laittanu...
Herää vasta jossain 4000rpm jälkeen jolloin kerää ahtoja max 1,4bar. Kokeiltu myös ottaa hukkaportin kellon letku irti, ei vaikutusta. Voiko johtua oikeesti vaan syötön puutteesta? Kara on dremelöity aikalailla loppuun kohtakatkeaa -tyyliin. Savuttaa kyllä ennen kun ahdot nousee reippaasti mutta ahtojen noustua loppuu... Perussyöttöä nyt on varaa kääntää vielä vaikka kuinka. Sitten vaan käy savuttamaan niin helekutisti ihan vähänkin kaasuun koskemalla...
Jos liitokset on tiiviit, ahto sekä pakopuolella, putkisto on riittävän avara, eikä ilmaputsari ahdista, niin sanoisin että lisää syöttöä vaan

Mulla ainakin oli syötöt sillälailla että kaasu pohjassa jos lähti niin aika reippaasti tuli mustaa. Normaaliajossa oppi kyllä kiihdyttelemään aluksi pintakaasulla ja lisäämään kaasua hiukan kierrosten mukaan, niin pystyi ajamaan aika savuttomasti.
Olikos sulla erillistä siirtopumppua tässä? Mulla sen asentaminen antoi vielä lisää potkua, kun pumpun oma ei jaksanut enää imeä tarpeeksi. Tosin ilman erillistä pumppuakin ahtoi kyllä aika reippaasti.
Ahdinhan pitäisi muuten aina täyttää öljyllä tuloputkesta ennen ensistarttia, jos joku ei vielä tiennyt. Tosin uskoisin että ne on rasvan kanssa kyllä kasattu, joten ei se varmaan heti lakruja syö, vaikka käy kuivanakin vähän aikaa, mutta ei se varmaan hyvääkään tee.