En oo ainakaan kuullut et ois menny pumppu jumiin...

Mitenköhän laajasta moottorituhosta on kyse?

Eikai tuolla pumpun pulttien irrottamisella ja pumppua pyörittämällä juuri muuta iloa saa että liikerata on rajoitettu ja että säätöä voi tehdä käydessäkin... Kannattaahan se ennakko kellolla/tönärillä lopuksi kattoo, sääti millä ilveellä tahansa. Ja saapi sen kuusiokolo pultin auki kun vähän aikaa jatkojen ja nivelten kanssa taistelee.

Koko oli muistaakseni 6mm.
Sellaista udeltavaa olisi että, kun olette vaihtaneet nuita kiina/muu coolereita 900/700 niin millaisen olette laittaneet (Specs)? Ja mistä olette ostaneet (jos liikkeestä)?
Missä mahtaa olla halvimmat kiinalaiset? Mulla tulee keulan puolelle tuo ilmastoinnin jäähy eteen vitmaisesti ja siitä ees mulle mitää hyötyä oo ollu ku se ees toiminu minu aikana... Ja se mutkalle ajettu öljylauhutinki joutasi nakata pikitiejyrälle syötäväksi.

Syyläriähän tietty vois siirtää konetta kohti, mutta silloin siirryttävä kesän lämpimillä sähköflektiin.