Noniin, laitetaas kunnollista päivitystä pitkästä aikaa! Paljon kerkisikin mahtua yhteen päivään.
Tänään päästiin viimein ehostamaan maalipintaa — maalipinta myllytettiin ja maalipinnan suojaksi tuli Lacroe-kestopinnoite.




Kyllähän sinne pieniä jälkiä jäi, maalipinnasta löytyi harmillisen paljon pohjamaaliin asti menneitä skraiduja ja kiveniskeymiä joille ei oikein mitään voinut enää tehdä.

Työt teki T.A Autofix Kuopiossa — tänne iso suositus.

Tämän jälkeen pääsin sitten omalla ajallani koria ympäröivien muovilistojen kimppuun. Nämä listat olivatkin jo menettäneet hieman väriänsä ja alkoivat näyttää melko haalistuneilta, tähän apuun tilasin Autodudelta
Gtechniq C4 Permanent Trim Restorer -nimisen putelin. Pullossa tavaraa oli noin 15 millilitraa, tämmöiselle amatöörille selvästi siis liian vähän.


Vaikka salamavalo syökin sävyeroa, kyllähän tuon eron huomaa. Harmittamaan jäi tosin se että läträsin tuota tavaraa ehkä hieman liian avokätisesti, eikä jälki ollut joka kohdassa aivan optimaalista. Noh, ensi kerralla sitten osataan paremmin.
Myllytyksen myötä aiheelliseksi tuli poistaa konttia koristavat
V O L V O -kirjaimet vanhojen liimajämien sekä maalipintaan ymppääntyneiden haamurajojen poiston myötä. Poiston osalta kaikki meni kuten pitikin, mutta ilmeisesti helle ja auton kanssa rassautuminen työpäivän jälkeen pisti nupin hieman... oikosulkuun.

Laikan hampaisiin jäi myös
2.4T sekä
S60 -merkintöjen haamurajat.
Näiden toimien lisäksi irroitin takaumpiot jotka sitten puhdistin paineilmalla sisäpuolelta, kärpäsiä ja vaikka ties mitä mäkäräisiähän sinne olikin vuosien saatossa jokunen mennyt.
Ja tässäpä sitten kuvia kaikkien toimenpiteiden jälkeen auringonvalossa, käyttäjä on tyytyväinen tehtyihin ehostuksiin.

