Autoracing  KL-varaosat

Analogisen mittarin vaihto digitaaliseen vm 2014->

• 32 Vastauksia
  • 7526 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa NNH

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Vs: Analogisen mittarin vaihto digitaaliseen vm 2014->
« Vastaus #30 : 17.12.2020, 15:31:28 »
2012 XC70 D5 AWD automaattivaihteistolla. Ostin asennusta odottamaan vm. 2014 V60:n mittariston.

Nyt on omaankin autooni vaihdettu digitaalinen mittaristo. V60:n mittaristo upposi XC70:een ongelmitta ja jopa navigointiohjeet näkyvät nyt mittaristossa samalla tavalla kuin facelifteissä:

Mittaristoon päivitettiin R-Design -teema, joten normaalisti beige Elegance-asetus on nyt kauniin sininen:

Eri teemojen sivupalkkimittareista ECO guide ei näytä mitään

kuten ei myöskään Power guide:

Kaikki muu havaintojeni mukaan toimii ja olen päivitykseen erittäin tyytyväinen. Lähtötilanteeseen

verrattuna auto nuoreni kuskin näkymästä silmissä!

Mielenkiintoisena yksityiskohtana mittariston kieli muuttui englanniksi, jonka olen valinnut Sensuksen kieleksi, kun alkuperäinen analoginen mittaristo oli ruotsinkielinen. Tähän muutokseen olen myös tyytyväinen.
Nykyinen: Land Rover Discovery 4 HSE SDV6 '16
Edelliset: XC70 D5 AWD '12, V60 D6 AWD '14, V70 T6 AWD '08, XC70 D5 AWD '04, XC70 2.5T AWD '06.
Vikakoodinlukua Helsingissä tarjolla, kysele yksityisviestillä.

Poissa Late12

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #31 : 19.12.2020, 09:54:06 »
Nyt on omaankin autooni vaihdettu digitaalinen mittaristo. V60:n mittaristo upposi XC70:een ongelmitta ja jopa navigointiohjeet näkyvät nyt mittaristossa samalla tavalla kuin facelifteissä:

Mittaristoon päivitettiin R-Design -teema, joten normaalisti beige Elegance-asetus on nyt kauniin sininen:

Eri teemojen sivupalkkimittareista ECO guide ei näytä mitään

kuten ei myöskään Power guide:

Kaikki muu havaintojeni mukaan toimii ja olen päivitykseen erittäin tyytyväinen. Lähtötilanteeseen

verrattuna auto nuoreni kuskin näkymästä silmissä!

Mielenkiintoisena yksityiskohtana mittariston kieli muuttui englanniksi, jonka olen valinnut Sensuksen kieleksi, kun alkuperäinen analoginen mittaristo oli ruotsinkielinen. Tähän muutokseen olen myös tyytyväinen.

Hyvältä näyttää. Kauanko joutu CEM koodia purkamaan?
Ei se auta ku laittaa itsekin dice tilaukseen. Ei tuohon analogiseen mittariin vain totu kun tietää, että on mahdollisuus parempaankin.

Paikalla jak900

• Turbo
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #32 : 19.12.2020, 11:02:46 »
Viimeisin mihin tuon koodin purin niin aikaa meni noin 10 tuntia, vaihtelee aika paljon tuo aika.

Samppasport  Futurez