Normaalisti kylmänä latausjännite on hetken aikaa 14v, sitten kun kone lämpiää putoaa sinne 13,4-13,7v tuntumaan, tuo on käsittääkeni ihan normaalia. Mittarina on joku kiinalainen tupakansytyttimeen liitettynä, se kuitenki näyttää ihan samaa mitä yleismittari.
Mutta satunnaisesti tekee sillain että kylmänäkin lataa vaan vähän reilun 13v, sitten jos laittaa kuormaa oiken kunnolla niin putoaa 12.5v jännite. Nytkin tuo ''vika'' oli päällä töihin mennessä ja sieltä lähtiessä startti pyöritti aika laiskasti vaikka oli roikan nokassa muutaman tunnin ennen kotiin lähtöä. Selvästikkään tuon 13v latausjännite ei riitä edes näin pikku pakkasilla.
Mutta se on mystistä että tuo ''vika'' ei koskaa ala kesken ajon tai lopu kesken ajon. Lähes joka kerta korjaantuu sillä kun samuttaa mooottorin ja käynnistää uudelleen mikä on minusta erikoista.