Taisi olla niin että n. 340-350tkm kohilla laitettu m47 loota ja uusi sachs Kytkin. Oli automaatti ainakin jossain vaiheessa (uudesta asti?). Jakopää on tehty ainakin ahkerasti jos on taas tehty

Itse tein sen joku 25tkm sitten? Samalla vaihdoin vesipumpun,akun jne.. Meikältä lähtiessä oli säädettävä nokkapyörä, mid size cooleri ja 14" sähköflekti. Niitä ei näyttänyt enään olevan (ainakaan cooleria). Lastu oli aika huono, pätkäs jo jollain 0,9-1,0bar paineilla (fuelcut?)..
EDIT:
-Auto oli mun omistuksessa muistaakseni 7/2009-8/2010..
-Kone on -94
-Jakopää,nokka,nokan stefa,apulaitehihnat,venttiilikopantiiviste,virranjakajan kansi,etujarrupalat,Moottorin tukikumit,ylävesiletku,vesipumppu ja akku vaihdettu n. 365tkm kohdalla
-Auto on suomiauto, uudet kilvet on ulkonäkösyistä.
Tollasia tietoja vielä tuli mieleen kun kattelin jotain vanhoja tekstejä..