1,5h -12 pakkasessa taskulampun valossa meni yhdellä kahvi- ja parilla tupakkitauolla.
Laturi mahtui pystyynkin kiinni ilmaputsarinkotelon alaosaan kahdella läpipultilla. Pistokkeelta ensin kaapeli siirretty tulemaan laturille ja laturilta lopuille laitteille lähtee eteenpäin
Helppo ottaa säteily- ja sisälämmittimien lähtevä johto esim kesällä laturista irti niin vain laturi toiminnassa jis haluaa vain ladata..
Maajohto sulakerasian päässä olevaan valmiiseen maadoituspaikkaan, siinä on valimiina jo kolme maadoitusta pulttien alla.
Virran pieni liitin vaihdettu isompaan 8mm reikäiseen ja toisella 8mm mutterilla väliin kiinni apuvirtapaikkaan.
Isoin homma oli nostaa autoa ja irrotella pohjapanssaria reunasta roikkumaan niin pääsi pistokekaapelin välipäähän kiinni, kaapelin johtotötsähän tässä on puskurin sivussa. Reitit alapuolelta katsoen suht helppo löytää, sai hyvin palkkiin nippareilla kiinni eikä ota vetariin tai raidetankoon kiinni pyöriä käännellessä.
Ilmanputsarin kopan ja suodatitimen otti pois niin sai porattua reiät ja läpipultit koteloon kiinni.
Laturi + 1m jatkokaapeli ,1 kaapelin kiinnitysklipsi, 6 nipparia, laturin kiinnitys (noiden kokoa en muista) 2 sopivan pitkää pulttia, 2 rikkaa laturinpuolelle ja 2 mutteria, virtajohto 8mm reikäpää + 8mm mutteri kaikki mitä tarvitsi.