Taitaapi väistyä ainakin nuo läpät

jotkut pitää kyllä laittaa, että ei kivet hakkaa kylkiä.
Se takapään pohjaanlyöntikumi on kierteellä siinä "patissa". Ylälautanen/patti on hitsattu koriin
menee rälläkkä hommiksi ja ihanan ahdas paikka työskennellä, vingulla saanee väkerrettyä.
Keksihän joku simppeli ratkaisu, matkin sitten perässä
Itsekkin on tarkoitus tulevana kesänä muokata takapäätä ja ehkä etupäätä niin että saa oikeasti matalan..
Joo, no en hakkaa ylälautasta sitten enempää moskalla, ei siis ole ruosteella kiinni

Muuten sopis olemaan se patti siellä, mutta tulee ilmaputken liittimen tielle. Kumeja yritin pyöritellä irti, lie ruostuneet kiinni kun ei lähtenyt. Mattopuukolla lähti.
Tulipa huomattua, että vielä menee pakoputken akselinylitys uusiksi

ottaa akseli kiinni putkeen, kun madaltelee. Semmonenkin ominaisuus vielä, että reilummin madaltaessa kallistuksenvakaaja näköjään kampeaa perää apukuskin puolelle, rengas nappaa apparin puolelta kaareen kiinni samaan aikaan, kun kuskin puolella renkaan ja kaaren välissä on 20mm rako

Jospa vakaajaa vähän pidentäisi?
Tämmösen rutaleen sain aikaiseksi:

Punainen osa on vaahtosammuttimesta

käytin sitä suunnitteluvaiheessa, sopiva halkaisija ja ohut seinämä, niin helpompi muokata. Lopulliseen versioon tulee 8mm seinämällä. Lisäksi pitää tehdä vielä jonkinlainen pulttikiinnitys, että yläpää kestää kupissaan. Alapää onkin sitten melkeinpä pultinreikiä ja lopullisia saumoja vaille valmis (kuvassa vasta heftattu). Vasemmalla tököttävät kolmiot ovat pohjaanlyöntikumin kiinnityskorvakkoa varten. Kokonaisuutena vaikuttaa toimivalta, pussi jää hyvään asentoon sekä tyhjänä, että täynnä ollessa, eikä jää mitenkään ruttuun tai mutkalle.