Mitenkä helevtissä sulla on varaa tulla haukkumaan mun veteraania upeaksi, kun sulla on tälläinen todella todella kiihoittava peli itselläsi?
Tämä tuli kyllä bongattua OTRrrässä viime vai toissa vuona, vai molempina? Tämä topiikki on tosin kyllä mennyt ohi ihan tyystin.
Noita pusseja tuli itsekkin katseltua keväällä. Suhteellisen helpot olisi satasarjaan laittaa, ainoa mikä mietityttää on se, että miten mahtaa iskunvaimennus tulla, kun iskarin pitäisi sopeutua 20cm korkeuseroihin ja vaimentaa niin traktorina kuin palkki maassakin?
No onhan siinä hieno patina, ja sopivilla pikku muutoksilla tehty asiallinen pirssi

Välillä miettinyt itselle talviautoksi satanelivitskaa, mutta se tarkoittaisi sitä, että pitäisi luopua jostain nykyisestä autosta, jota en myöskään halua tehdä.
Juu oldtaimerissa tuli oltua molempina vuosina, tänä vuonna jäi väliin kun ei ollut vielä volovo kasassa. Mutta josko sitten taas ensi kesänä. Itse mallailin jouset niin, että varsinaisessa ajokorkeudessa jouset ovat "puolillaan" painetta, järkeilin niin että tuolloin ajettavuus olisi suurinpiirtein mukavin. Hyvähän tuosta tuli tuolla maalaisjärkitaktiikalla. Ylimmässä asennossa sitten onkin täysi kivireki ja matalammalla löysähkö, mutta eipä tuolla oikein tule ajeltuakaan liioitellun matalalla.
Jottain tehtykin. Tunasin ja punasin takavalot

Takapaffit kiinni. Tein hienot kiinnitysklipsitkin, vaan niistä tuli aivan pazkat niin suutuspäissäni tirautin ruuvilla kiinni. Ei siisti, mutta kestääpähän paikallaan. Laitoin vielä kotelosuojat ennen kiinnittelyjä, ja toki muovit väliin eristämään kosteutta.

Etupahviakin mallailin paikalleen, mutta homma tyssäsi liian lyhkäisiin ovenavauskahvan ja ikkunakammen akseleihin, ei saa ujutettua niitä sokkia paikalleen. On tuo taustavaneri alkuperäistä kovalevyä jäykempää niin ei taivu niin herkkään kaarelle tuo pahvi ja näin ollen ei kahvat ylety booreillensa, ja sitten vielä tuo paksuhko superloni tuomassa lisää haastetta hommaan. Pittääpä irrotella akselit, pistää poikki ja hitsata jatkot väliin. Nuo nyt onneks näyttäs kestävän ihan alkuperäisillä klipseillä kiinni, ilman lisäruuveja.
