Ja onkhelmaa pukkaa lisempää, eilen vaihdettu tukkeutunut sisäkenno mutta ei tunnu tulevan tupaan kuin lehmän hönkäystä. Kysymys kennon vieressä olevat vivut ovat kennonläpi virtaavan ilman läppiensäätövivut? missä/mikä on tankojen MAX. asento silloin kun lämmönsäätö on säädetty kuumimmalle asennolle kuva ois kova sana niin vois verrata omaan. Kennoa vaihdettaessa tangot ei kumminkaan edessä olleet.
EDIT:
Tämmösiä koodeja on muistissa
ECM = Engine Control Module
AUM = Audio Module
CEM = Central Electronic Module
DDM = Driver Door Module
CCM = Climate Control Module
PDM = Passenger Door Module
REM = Rear Electronics Module
SWM = Steering Wheel Module
UEM = Upper Electronic Module
Hälyttimen sireenin akku on kaput ei tuu ääntä. ( AUM vikaan )
Vänkärinpuolen lampunsäätö on mykkänä, meni kovilla pakkasilla. ( REM )
Lukkojen värkkyy johtuu todennäköisesti johdoista. ( PDM, DDM ja UEM )
SWM vika kummastuttaa kun ratissa olevat nappulat toimii kaikki ja törrä soi kun painaa nappulasta.
CCM vika voi olla se lämpösatiainen siinä ite paneelissa.
AUM viittaa radioon ja se toimii kaikin puolin tosin en ole C-kasetti puolta kokeillu.
REM mitä tähän alueeseen kuuluu? Jaahas alustan mukaan säätää xenobit mutta mulla niitä ei ole normi H7 lamput mutta kontin sisävalo prakaa välillä kuskin puolella.
CEM Luulisin tähän olevan ongelma kun valokatkaisin oli sökö ja mittari taulu pimeänä mutta uusi vaihdettu, EI samalla osa numerolla mutta etu ja taka sumuvalot, korkeuden ja himmennys oli vanhassa ja samat on nyt tässä uudessa varaosassa. Pitääkö tämä opettaa tolle autolle että on varaosa ?

ECM sama. Tällä hetkellä ei ole vikaa päällä eikä valo loista mittaritaulussa. Kiinan ELM:llä nollattu koodit. Ainoa koodi mitä antaa ulos kun tulee päälle on 0422.