Uuden Auto Motor und Sportin mukaan parhaassa kaksilitraisessa 240hv tuplaturbodieselissä olisi 3,8 barin ahtopaineet... 
Aika hyvin käyttöautoon.
Olisikohan taas sama "mainoskikka" kuin VW:n TSI-moottorissa kun esiteltiin. Eli kahden eri ahtimen ahtopaine ynnättynä yhteen....
Volkkarissahan tuo meni todellisuudessa jotenkin näin: rootsin ahtopaine oli jotain, olkoon nyt vaikka 1, pakokaasuahtimen ahtopaine oli jotain, olkoon nyt vaikka 1,5. Noh, volkkarin mainostoimiston mielestä yhtälö oli selvä:
1+1,5=2,5 bar koko kierrosalueella.

Hyvähän toki noin on markkinoilla "penttiperusinsinöörille", mutta autotekniikasta jotain ymmärtävälle moiset lukemat tuovat mieleen lähinnä moottorin helvetin huonon hyötysuhteen jota pitää korjata liiallisella ahtopaineella.