Kansi on koneistettu. Venttiilit hiottu, tasoa oikaistu 0,3mm, pakosarjan pinnapultit uusittu ja venttiilit säädetty.

Motonetistä hain hihnoja, nesteitä, suodattimia ja sytytystulppia. Vielä pitää hakea uudet pakosarjan mutterit.
Mutta problem.

Tein suuttimille testipenkin. Avasin polttoainepumpun releen ja kiilasin kärjen kiinni pahvin palalla. Kun kytkin akun navan kiinni niin sain bensapumput pyörimään ja k-jetin ilmalautasta nostamalla pääsin näkemään suuttimien sumun.
Ei oo hyviä. Sumut on hyvin erilaisia ja ruikkii sivuille enemmän kuin suoraan. Yksi on hyvän näköinen. Minimi määrällä kun siitä saa sumun, muista tulee tippaa.
Määrät sentään on lähelle. 1 sylinteriin menee ehkä muutaman prosentin vähemmän.
Mitenhän nuo sais ehostettua? Tyhjensin polttoainesuodattimen, täytin sen suuttimien puhdistusaineella ja sen pumppasin läpi. Jätin vielä vaikuttamaan mutta vähän epäilen. Yhden putelin tuollaista olen jo laittanut viime vuonna tankkiin.