No nii pitkästä aikaa taas päivitetään ajantappo viihdettä.
On tullu asennettu BMW:n kitkalukko räikkälukon tilalle perään ja samalla iskarit vaihtu Gazin säädettäviin sekä tukivarret vahvistettuihin. Olihan työ saada yksin tukivarret paikalleen, kun joka paikassa uretaania. Tukivarret hiekkapuhallettiin ja maalattiin kunnon maalilla, josta ei sit innostuneena tullu silmän lumetta kuvattua.



Lukkoon oli valmiiksi koneistettu tilaa nopeusmittarin kehälle niin täppäsin sen vaan helposti kiinni. Itellä kun ei ole sorvia niin joutuu käyttää toisten palveluja.
Sitten on tullu painittua moottorin kanssa. On tullu kasattua pata ihan simppeleillä osilla.
Enskesän kokoonpano koostuu seuraavista osista jos ei kuvista voi päätellä:
- Pentan 86 mm kampura.
- SPM:n männät 96,3 mm ja h-profiilit 152 mm.
- Uudet laakerit
- Metalli kanstiiviste
- 531 kansi
- 38 pakovenat
- 46 imuvenat
- Enem K15 turbo nokka
- Nokka säädetty ohjeiden mukaan 2.6 mm auki.
- Säädettävä jako pää vanhasta moottoristani.
- Moottorin tukikumit vahvemmat edellisestä edelleen.
- Öljyn paluu lohkoon.
- Kannen takapää tuettu nokka-akselin päätytulpan kohdalta.
- Lisähuohotus venakoppaan.
- Plenium, jauhemaalattu.
- KL-bensakisko ja 1000 suuttimet vanhasta kokoonpanosta.
- Puristukset 8,6 luokkaa.
- KN iiisoo suodatin.
- ja kaikkee mitä nyt puuttuu.


Sit on lähdössä kytkin tasapainotukseen ja samalla sintteri siihen. Nestenkytkin osat tilauksessa ja bemarin 37dz laatikko tulossa.
Ensviikolla pitäisi alkaa nakella osia takaisin pellin alle, että saisi lisätuen sommiteltua lohkon ja apumiehen puolen jousikotelon väliin.
Tuota huohotin putkee oon miettinä, maalatakko vai jättääks sinkkipinnalle. Eikun hei, saiskohan tuon jotenkin kromattua

Onko purukalla kokemusta mihin asti 2.5 alakerralla pääsee tuolla hx35 ahtimella vai meneeks sekin vaihtoon, jos 450 hv nyt alkuun pääsis
