Siis se ratas joka on ala-akselin takimmaisena, pitää vetää ulosvetimellä pois.
Sehän ottaa kiinni siihen pääakselin takimmaiseen rattaaseen, mutta koska niissä on vinot hampaat ja kumpikin akseli pyörii, niin se irtoaa kyllä helposti.
Nyt kun olet jollain ihme konstilla saanut sen ala-akselin etummaisen laakerin irti, vaikka ne takarattaat oli vielä paikallaan, niin mahdollisesti ala-akseli on jo niin alhaalla, että pääakselia takaapäin lyömällä kytkinakseli tulee laakerin kera ulos.(sen jälkeen kun olet irroittanut ne rattaat ulosvetimellä)
Niin ja tietenkin pitää olla kaikki vaihteen siirtäjät irti. Elikkä ne putkisokat pois ja vedät ne akselit irti.
Ne akselit ovat sitten jostain syystä ihmeen pehmeää rautaa, joten älä hirveästi vasaroi.
Niin ja luonnollisesti se takimmainen laakerikansi pitää ottaa pois ja se yläakselin laakerin sokka.
Hankalaa neuvoa olematta paikalla.

Niin ja niille putkisokille pitää antaa iskua siltä puolelta joka on "pitkällään", "tullut yli", vai miten sen nyt ilmaisisi.