Eli tuli hankittua tosiaan tommonen volle kun halvalla sain, eli siis autohan on tämän näköinen, en oo pessyt sitä se on todella likainen.

Autoa laitetaan vähän urheilullisempaan suuntaan kunnostuksen aikana.
Ensi töikseen hommaan tuohon bsr:n lastun, jolle luvataan 205hp ja 334nm.
Tämän lisäksi catit vaihtuu yhteen kisakattiin ja takapöntöstä tehdään mallia läpivirtaava.
Eiköhän siitä se 220hv irtoa, minkä se vakio ahdin jaksaa just ehkä puhaltaa!
Mutta on se 1300kg:n autossa jo ihan ripeää kulkua.
Lastun hommaamisen jälkeen voikin heittää kaiken maailman bleederit hemmettiin.
Autosta joutuu pari kohtaa hitsaamaan, muttei todellakaan paljoa.
Samoin on jakopään vaihto ja moniurahihnan vaihto edessä, nämä mä teetän kaverin pajalla, kun sillä on erikoistyökalut sun muut.
Sitten pitää vaihtaa lambda nro 1 ja kampiakselin asentoanturi sekä alapallonivelet ja sitten hommaan 16" vanteet ja isken kiinni jonkun madallussarjan.
Monet sanoo ettei tykkää ton ykköskoppasen ajettavuudesta, mutta ainakin mun mielestä tää tarjoaa ihan hiljaista ja vakaata kulkua.
Ja kun sain nostettua ahdot 6psi:stä 8psi:hin niin se jo toi lisää voimaa autoon, pitäisi nostaa kymmeneen, mutta vaikka kuinka bleederiä pyörittää niin kaheksaan jää. Noh kunhan saan rahaa tohon lastuun, niin laitan vakioahtopaineensäätimen letkut taas kiinni ja säätimen toimintaan.
Laitoin hienosti t-kappaleella imusarjan yhdestä letkusta signaalin ahtopainemittarille siten että letku tulee konepellin nurkasta läpi ja ikkuna on puoli senttiä auki josta letku tulee kojelautaan teipattuun väliaikaiseen ahtomittariin, nimittäin kun saan zydeemit toimimaan niin poistan koko ahtomittarin. Tai sitten asennan semmoisen ihan kunnolla ja ehkäpä vielä bar:eissa saisi olla lukemat eikä psi:nä.

Tässä tällainen hörpötys. Toimiva on, uskokaa tai älkää...

