Ksyleeni tai tinneri saattaa molemmat pehmentää muovia....
Ei vättämättä, Osittain kiteiset muovit kestävät liuottimia, kuten tinneriä ja muita, mutta amorfiset muovit sulavat liuottimiin, koska liuotin pääsee muovin rakenteen sisään ja sulattaa sen. Näitä kestäviä muoveja ovat esim: PP,PE ja PET eli jos sanon tuotteina, kun kukaan ei kuitenkaan ymmärrä. Eli esim 240 volvon paisari on PP:tä ja se kestää liuottimia.
Ja Tästä sulavasta muovista muutama esimerkki on esim: PC, PVC, PS ja PMMA. Esim volvoissa takavalojen lasit on mitä luultavammin PMMA:ta, ja niistähän pystyy halkeamat liimaamaan esim. asetonilla.

Ne valojen ympärys muovit ovat 95% varmuudella ABS+PC seosta tai jompaa kumpaa, joten se on amorfista muovi, eikä täten kestä tinneri pesua. Tai ainakaan hirveää liotusta. Voi olla, että jos sen maalin alla on joku kromi pinta, niin se vähän antaa enemmän pyyhkiä tuota maalia pois. Itse kokeilisin melko nihkeällä rätillä ensin johonkin näkymättömään kohtaan, kumpi alkaa sulaa elttä lähteekä maali vai katoaako kehys maalin alta...
