0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Nonii ja eipähän käy taas. Käynnistin auton ja ku lähti ni sammutin heti, ja myöhemmin ei enää lähteny. Kipinä tulee, pensapumput pyörii, ja pentsiiniä oli paluuletkussa ku otin paineensäätimeltä irti. Oli tunnin lohkossa ja ei. Auto olis ny käymistä vaille katsastus kunnossa.Puukko lyöty konepellistä läpitte. Tällästä tänää.
Kannattiko
Kerron sen puolesta että tuo konepelti tuossa on ihan läpilaho
Ei se mikää laho ole Kova vastus oli puukolle ainaki. Ja toi auto ansaitti sen.
Seuraavaks aattelin murjoa katon lekalla sisään.
et oo aatellu tutkia, toimiiko kylmärikastus suutin tai kastuuko tulpat ylipäätään yhtään
Toi auttaa yleensä jos suuttimet ei toimi.
alkaa kuulostamaa tutulta kaveri kans osti rellun ja se auto alko vähitellen muistuttamaan golfpalloa kun se murjo sitä aina rengasraudalla ja vasaralla kun ei toiminu
Onko yleistä että kaikki tekee sipin just samalla sekunnilla?
No perskutas. Rele löytyy varmaan keskikonsolista niinkun 700 yleensä?
Mutta mistäs tota suutinpääteastetta alkais ettiin? Onko vinkkiä? Ja juu on 2.2.
Se on yleensä siellä konehuoneessa lokasuojassa mahdollisen ilmastoinnin releen vieressä