Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 60 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.Joo o

Lauantaina revin moottorin ylös ja laitoin männän vaihtoon jonka ostin Hegeh:in moottorihävityksestä. Ja tiedän, nehän olis kannattanu vaihtaa kaikki, muttaku en vaihtanu. Ja tässä ny tullu tajuttua kaikkia muitaki juttuja ton ensimmäisen moottorin kasauksesta. 1: Huomasin että kanget on järjestyksessä 3,1,2,4

2: En tiiä onko motikassa väliä missä asennossa vauhtipyörä on, mutta jos sillä on merkitys ni se oli väärässä asennossa

Ja nyt ihan tosissaan kokeilen onneeni. Mulla on 531 kansi, joka oli koneessa mistä oli menny kannentiiviste. Myyjä kuitenkin sano että ajo oli lopetettu heti ku oli huomannu tiivisteen menneen. Tiiä sitä sitte, sen näkee sitte miten käy. Revitään taas moottoria auki jos ei toimi.
Eihän tässä mitää järkee oo, se on taivahan tosi, ja tiedän sen kyllä iteki.
Ja tosiaan, moottori on ny paikallaan, kansi kiristettynä. Imusarjan laitoin höpöttimelle parilla mutterilla. Pakosarjanki laitoin höpölle ihan fiilistelyn takia, koska hiekkapuhallan ja maalaan sen vielä.