Tervehdys kaikille parin vuoden tauon jälkeen!
Osa täällä varmaan muistaa allekirjoittaneen hulluna taksien madaltajana, ja mihinkäs sitä vanhoista tavoistaan pääsee

Viimevuodet alla on pyörinyt jos minkälaista saksalaista, bmw merkkistä pääosin. Harrasteauton virkaa toimittaa tällä hetkellä -00 vuotinen bemarin M5, ja nyt kun kaikki muut romut on tullut hukattua, niin oli hieman jo pakko hankkia järkevä käyttöauto. Tuon 5L v8 kulutus kun ei mikään lompakkoystävällinen ole, huoltokustannuksista puhumattakaan.
Mutta sitten itse asiaan.
Kyseinen auto on siis syksyllä -14 käyttöönotettu -15 mallinen v70, etuvetoinen ja d4 koneella. Tämähän tarkoittaa siis jo tuota nelipyttyistä ved- moottoria. Auto on ollut koko ikänsä taksina muistaakseni Mynämäen suunnalla, ja mittariin ehtinyt kertyä kiitettävät 575tkm 6.5v aikana. Moottori vaihdettu Keskusautohallissa 2017/~260tkm ajettuna. Varusteita kohtalaisesti, kunto kilometreihin nähden erittäin hyvä, ja kun hintakin oli asiallinen, niin kaupat lyötiin lukkoon Torstaina 5.8.
Sitten pari kuvaa ostokunnossa



Ensimmäisen vuorokauden aikana tuli tilattua jo K-Sportin säädettävä alusta ja siihen bc-racingin suojapussit tolpille, vaihdettua etuvalot -16 mallisiin ilman äärivaloa, sekä etulasit kalvotettua 50% kalvolla. Pelkästään jo nuo umpiot muuttavat keulan ilmettä omaan makuun huomattavasti parempaan suuntaan. Uudet kilvetkin on jo tietysti tilattuna, laitellaan lisää kuvia kun saapuvat.


Esimmäinen viikonloppu ajeltiin tässä kunnossa, kunnes tuossa 4h sitten tuli postista viesti että paketti on saapunut. Pää kolmantena jalkana kohti postia, alusta kantoon ja vapaapäivänä töihin nosturille. Tämän hetkinen tilanne näkyykin siis seuraavissa kuvissa






Keulan korkeutta pitää vielä hieroa paremmaksi, mutta saa nyt mennä näin ennen kun löydetään jotain kivaa vannetta. Jos jollakulla lojuu nurkissa oem 19-20", tai muita kivoja vanteita niin yyveellä saa tietysti kokeilla syttyyko ostohimo. Mitä leveämpää sen parempi tietysti
