Voisitko laittaa YV tai tähän ketjuun kuvia vaikka sivulta katsottuna tuota laakeria ja mitä on muokattu?
Ei siitä paljon tuon parempaa kuvaa saa, tuossa näkyy se kumin ulko- ja sisäreunan välinen rako, jota on suurennettu poistamalla laakeripesän ympäriltä poikkileikkaukseltaan kolmion muotoinen olake. Eli se, joka "pohjaa", kun kardaanilla ei ole tarpeeksi liikkumatilaa. Katot sitä kumia takaapäin, niin huomannet eron.
Luonnollisesti sitä kumia on helpompi työstää irtaallaan, tyylin Esa menee taaksepäin, niin Tero pääsee paremmin esiin, mutta jos se ei kerran jyristä niin anna olla, tuskin se mihinkään huminoihin vaikuttaa.
Se laakerin etupuolinen suojapelti kannattaa sitten pitää ehjänä ja paikoillaan, itellä huuhtoutui parissa vuodessa laakeri kuivaksi kun jätin pois, ja huusi pahemmin kuin finaalissa oleva pyöränlaakeri...