Hieno volvo. Nuo 960 ja s/v90 rupee kans hyväkuntoiset siistit olemaan melko harvassa. Sillon tällön putkahtelee myyntiin, mutta ei liian usein kyllä. Ja hinnalle saa kyllä ihan hyvän vastineen noissa laitteissa. Toki on näidenkin hinnat ruvennu kaupuamaan aika hyvin. Mutta silti tuntuu edullisilta räpellettyihin 940 pyynteihin verraten.
Penkit näyttäs olevan nuo paremmat mitä on myös 960iinkin saanu lisävarusteena. Ja ovipahvit tais olla näihin viimisiin jo jotenkin parannettu, vai onko myöhemmin vaihdettu parempiin? Tuo kans aina pistää silmään kun keskikonsolin käsinoja on erillainen mitä 960 volvoissa. Tuliko kangas mattoja mukaan? Niin ja itse hommaisin sen kokonaan puisen ratin. Tai kehä siinä vaan on puuta, mutta se on hieno! 
Kiitos!
On kyllä aika hyvillä varusteilla ikäänsä nähden. Nuo penkit on kyllä tosi mukavat ja nahkakin miellyttävän tuntuinen. Ovipahvit on näissä jo paremmat, nekin säilyneet siistinä. Alkuperäiset ne taitaa kyllä olla edelleen. Mattoja ei tullut mukaan, asia korjattu alkuviikosta kun tilasin sellaiset
Semmonen puuratti vois kyllä olla kiva tähänkin

Kiva rekkari. 
Jep! Moni tullut jo kysymäänkin että mistä tulee

Tarkoitat varmaan tätä:

Menossa meillä 850 Volvoon, alunperin tosiaan 960 puuruori.
Juuri tämä! Sopii pätkäseenkin kyllä kivasti
Hieno lumikki 
Saa muuten nykyään ihan sopuhintaan alkuperäismukainen pakoputki katista taakse, tilasin omaan koko hoito lemmareilla sekä kumirenksuilla tuliko 220e maksaa
Itse en ole saanu 960 toimii omatekoisella röörillä mitenkään, tahtoo aina resoinoida just matkavauhdissa sekä laatikon vaihdot tuntuu jostain syystä selvemmin 
Kiitos!
Hyvä tietää tämäkin, varmaan sitten kannattaa suoraan tuo valmis putki laitella

https://rakaror.o.se/RostfrittavgassystemVolvo960_roerlig_bakaxel.html
Tuolla on rosteri putkea jos haluaa. Itse tein joskus 3" putken ja omasta mielestä mukavat äänet.
Jaa tätä saa rosterisenakin. On ihan pätevä vaihtoehto!