Miten sait selville, että kaikki anturit ovat varmasti ehjiä? Ja miten olet alunperin päätellyt, että edestä olisi reunimmaiset pimeenä?
Yhden auton (opel) kanssa taistelin tuon tutkan kanssa. Siinä tuo antureiden ristiin vaihtaminen aiheutti juuri tuon, että tutka toimi välillä muutaman sekunnin käynnistyksen jälkeen kunnes simahti taas. Ja en tosiaan ymmärrä mitä siinä tapahtui, koska ristiin vaihtamalla kaikki anturit sykki sormea vasten, vaikka ennen ristiin vaihtelua oltiin selkeästi jyvällä mitkä anturit olisi rikki, kun niistä ei tuntunut pulssia sormea vasten. Saatiin tuon takia pasmat aika hyvin sekaisin ja siinä tuli sit aika paljon ylimääräistä jumppaa, kun mentiin jo hetkeksi sekaisin, että mitkä anturit on olleet missäkin paikoissa alunperin. Mut lopulta saatiin pelaamaan, 2kpl antureita oli rikki, juuri ne mitä alunperin epäiltiinkin.
Vahva tunne, että sulla olisi vaan niitä antureita rikki? Jos oot siis ostanut vaan yhden uuden anturin ja kaksi anturia rikki niin ei kai voikaan toimia?